سئو نیوز

اخبار و مقالات سئو

سئو نیوز

اخبار و مقالات سئو

چند تاکتیک سئو در ایجاد بک لینک داخلی

این مطلب از سایت moz.com برداشت شده است و توسط سئوسل (seocell.ir)  ترجمه گردیده است! روز جمعه به نسخه دیگری از تخته سیاه خوش آمدید. من کورش شپارد هستم و امروز ما در حال صحبت کردن در مورد لینک های داخلی به طور خاص، پنج تاکتیک جستجوگرها برای به حداکثر رساندن لینک های داخلی خود را.


من عاشق لینک های داخلی هستم. شواهد زیادی در خارج وجود دارد، یک لینک داخلی به بهترین شیوه ها - آنها همه چیز را توضیح می دهند. این ویدئویی نیست که به جای آن این راهنما نیست، من می خواهم راه هایی را برای به حداکثر رساندن لینک های داخلی برای به حداکثر رساندن سئو به شما نشان بدهم، چرا که من بسیاری از افرادی را می بینم که قدرت کامل خود را اهرم نمی کنند، و فکر می کنند لینک های داخلی به سادگی قوی نیستند. 


پس من یه سری تاکتیک های خاص برای تو دارم که سعی کنی استخدام کنی و تا یه ثانیه دیگم وارد اونا میشیم اما اول، برای نشان دادن پیوندهای داخلی، می خواهم با یک داستان شروع کنم، داستانی که برخی از قدرت بالقوه آنها را نشان می دهد. این داستان یک لینک در اینجا در موز است که ما چند ماه پیش از آن استفاده کردیم. 


ما یک صفحه در اداره دامنه داریم. اگر "قدرت دامنه" را گوگل کنید، معمولاً اولین نتیجه است. بازگشت در ماه ژانویه، ما یک لینک به صفحه اضافه شده است. ما به تازگی راه اندازی شده بود یک ابزار جدید ، جستجوگرها دامنه متریک ، و ما می خواهیم برای اضافه کردن یک لینک از صفحه منو ما به یک صفحه جدید است. بنابراین ما انجام داد و گفت : لینک "بررسی اقتدار دامنه خود را به صورت رایگان ،" و ما آن را اضافه کرد. در عرض چند هفته ما برخی از متریک های جالب را دیدیم، نه در صفحه ای که با آن در ارتباط بودیم، بلکه در صفحه ای که از آن به آن ها مرتبط بودیم.


ما همچنین شامل یک عکس در صفحه برای جلب توجه به لینک. سرعت پس دهی بلافاصله ۳۳٪ کاهش یافت. نمی? مردم مجبور بودند روی لینک کلیک کنند. آنها می خواستند اقتدار دامنه خود را بررسی کنند. صفحات در هر جلسه 33 درصد افزایش یافت. بنابراین وقتی مردم از این صفحه بازدید می کردند، تا حد زیادی به دلیل این لینک و تصویر همراه از صفحات بیشتری بازدید می کردند.


مدت جلسه 10 درصد افزایش یافت. بنابراین مردم پس از بازدید از این صفحه ۱۰٪ زمان بیشتری را صرف موز می کردند. در چند هفته ترافیک صفحه ای که به لینک اضافه کردیم 42 درصد است و از دی ماه که این لینک را اضافه کردیم نمی تواند به افزایش ترافیک ادامه دهد. البته صفحه ای که به اضافه کردن لینک ها از سراسر سایت لینک داده بودیم.


ترافیک در این صفحه به طور چشمگیری افزایش یافته است، و در حال حاضر یکی از صفحات برتر در موز است، احتمالا نه همه به خاطر این لینک، بلکه تلاش های تجمعی بسیاری از آن لینک ها است. پس چرا این لینک اینقدر خوب کار می کند و چرا فکر می کنیم لینک به بهبود آن متریک های صفحه کمک کرد؟ بنابراین در اینجا چیزی است که اکثر مردم لینک های داخلی دریافت نمی کنند.


مشارکت 


شماره یک، سعی کن شرکت کنی. هنگامی که لینک های داخلی را به صفحه خود اضافه می کنید، به مردم این فرصت را می دهد که از دیگر صفحات مربوطه در سایت شما بازدید کنند و در نتیجه متریک های تعامل را بهبود بخشند. این زمانی است که شما می دانید که لینک های داخلی خود را کار می کنند زمانی که شما به اشتراک گذاری را بهبود بخشد. اگر شما فقط اضافه کردن لینک جستجوگرها به ارزش جستجوگرها و هیچ تغییری در به اشتراک گذاری وجود دارد ، آیا شما در واقع اضافه کردن ارزش؟


نه. بنابراین شما می خواهید برای رفتن به دنبال نامزدی برخی از دلایل فنی گوگل برای این وجود دارد. گوگل دارای پتنت های زیادی است که ما در طول سال ها مورد بحث قرار داده ایم - یک مرورگر معقول. یک حق ثبت اختراع به نام «رتبه کاربر حساس» از طریق این پتنت ها توصیف می کند که چگونه می خواهند لینک هایی را که مردم در واقع بر روی آن کلیک می کنند بشمارند.


اگر مردم روی لینک های شما کلیک نمی کنند، آیا واقعا باید حساب کنند؟ بنابراین گوگل تا به فرایندهای متعددی در محل برای نوعی از اندازه گیری آنچه مردم کلیک کنید و یا آنچه شما ممکن است بر روی کلیک کنید و در واقع عبور وزن بیش از آن لینک. بنابراین شما کمک به اشتراک گذاری، اما شما همچنین عبور سیگنال های لینک بیشتر را از طریق آن لینک است که مردم در واقع بر روی کلیک کنید.


در حال حاضر در مورد جایی که شما ممکن است قرار دادن لینک های داخلی خود را در حال حاضر فکر می کنم. آیا آن را در پایین صفحه قرار می دهید، مثل یک نشریه مرتبط؟ کسی روی اون لینک های ویجت کلیک میکنه؟ شاید نه، شاید نه. به بالای این پست، در بالای این صفحه نگاه کنید. من می خواهم برای اضافه کردن برخی از لینک ها در مورد لینک داخلی در بالای این. فکر می کنید مردم روی این لینک ها کلیک خواهند کرد؟


شما روی آن شرط می بندید شانس خوبی وجود دارد که بعد از تماشای این ویدئو روی یکی از آن لینک ها کلیک کنید. یا شاید قبل از تماشای آن فیلم ها روی آن کلیک کرده بودی. بنابراین ما انتظار داریم که این لینک ها با ارزش تر از اضافه کردن آن لینک ها به پایین صفحه یا در ویجت یا چیزی شبیه به آن بگذرند. شما می توانید بگویید که اوراق قرضه داخلی خود را کار می کنند و ارزش زمانی که شما می بینید متریک تعامل خود را شروع به حرکت می کند.


بنابراین این باید یک استاندارد یا استاندارد واحد باشد اگر لینک های داخلی شما ارزشمند هستند و برای شما کار می کنند. به اشتراک گذاری ادامه بده، قانون شماره یک.