سئو نیوز

اخبار و مقالات سئو

سئو نیوز

اخبار و مقالات سئو

چند نکته برای رتبه گرفتن سایت در گوگل که لازم است بدانید

کلید واژه تحقیق و قصد جستجو

با گذشت زمان، ما به تحقیق در مورد کلمات کلیدی، تمرکز زیادی بر درک قصد جستجو در پشت سر آنها، و ایجاد محتوای دقیق و FAQs برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان و درک گوگل از آن مقاصد ادامه داد.


یک موضوعی که ما روی آن تمرکز کرده ایم افزایش خودروهای الکتریکی و چگونگی رشد و تاثیر بر صنعت بیمه است. با پیشرفت توسعه و محبوبیت این خودروها، به این موضوع نگاه می کنیم که چگونه می توانیم از این موضوع در استراتژی محتوایی خود استفاده کنیم.


قالب بندی و سبک

از جمله روشن، CTAs طبیعی در پایان هر قطعه واقعا مهم بود، نه تنها به دور کردن مقالات، بلکه برای تشویق خوانندگان به استفاده از خدمات کارگزار Fleetcover است. یک مثال از قطعه ما در مورد بیمه ماشین کسب و کار در زیر ببینید.


علاوه بر این، استفاده از لحن ساده اما موثر صدا به پاسخگویی به نیازهای مصرف کنندگان بالقوه و دادن اطلاعات مورد نیاز خود به شیوه ای سرراست کمک کرد. هنگامی که با تمرکز بر کلمات کلیدی / عبارات که حاوی jargon صنعت، ما همیشه شامل اطلاعات در مورد آنچه کلمه یا عبارت به معنی برای کسانی که با قصد اطلاعاتی در مورد یک موضوع خاص، به عنوان مثال 'پوشش شکست ناوگان'.


نتیجه

فروش

ما به هدف به دست آوردن فروش بیشتر دست یافتیم، چرا که نرخ تبدیل وب سایت از ۳٪ به ۱۴٪ پرید، و منجر از ۱۷۵ به ۱۴۸۹ (۷۵۱٪) افزایش یافت. این افزایش عظیم (خوشایند) ما را شگفت زده به عنوان ما در حال کار با یک سایت با اقتدار دامنه از 22 در یک صنعت رقابتی، بنابراین برای رسیدن به این نتایج به سرعت افزایش بزرگ برای هر دو خودمان و Fleetcover بود.


فلیت سیور پیش از این مبلغ قابل توجهی را صرف خرید سرنخ از شرکت های دیگر می کرد، در حالی که اکنون در جستجوگرها سرمایه گذاری کرده اند که تعداد سرنخ هایی که تولید می کنند را به طور قابل توجهی افزایش داده است. با جستجوگرها، این منجرها از کیفیت بالاتری نسبت به PPC منجر می شوند، و به همین دلیل احتمال استفاده از خدمات خود بیشتر است. نیاز کمی برای Fleetcover برای خرید منجر در حال حاضر وجود دارد، به عنوان کسب و کار در حال تبدیل شدن به بازوی سودآور خود را از کارگزاران بیمه Walmsleys.


رتبه بندی

ما کمک کرده ایم Fleetcover به دست آوردن دید آنلاین برای کلمات کلیدی خاص مانند "کارگزاران بیمه ناوگان" (#1) و "نقل قول بیمه ناوگان" (#2). موقعیت خود را برای "پوشش شکست ناوگان" نیز از #15 به #4 نقل مکان کرد، و "نقل قول بیمه ناوگان" از #10 به #2. سود اصلی این پیشرفت های رتبه بندی افزایش عظیم ترافیک است!


ما همچنین نقطه بالا برای کلمه کلیدی اصلی "بیمه ناوگان" به دست آورد، اما این از آن زمان توسط یکی از juggernauts (بهانه جناس) از صنعت گرفته شده است. ما برمیگردیم، ولی در حال حاضر، اقتدار دامنه عالی سلطنت کرد.


در آوریل ۲۰۱۹ فلیت سیور تنها برای ۲۲۹ کلمه کلیدی رتبه بندی می کرد و هم اکنون برای ۸۲۴ رتبه بندی می کنند که این افزایش ۲۵۹٪ است.


ترافیک

همانطور که اشاره شد، ما شاهد آغاز نتایج در ماه نوامبر به عنوان گوگل خزیدن سایت فعال تر و در بر داشت محتوای مربوطه تر است. بنابراین، آوریل - نوامبر 2019 مقایسه "قبل از" ما برای آنچه که ما موفق به رسیدن به در طول 12 ماه گذشته است:


آوریل - نوامبر ۲۰۱۹:


برداشت: 296,000

کلیک ها: 2,220

نوامبر ۲۰۱۹ - نوامبر ۲۰۲۰:


برداشت: 1,880,000 (تا 322%)

کلیک ها: 6,470 (تا 194%)

با تشکر از بیش از بیش از اهداف KPI مجموعه ما، ما برای سه جایزه جستجوگرها در سال جاری کوتاه شد، و مدیر عامل Fleetcover تا به حال تنها چیزهای خوبی برای گفتن:


"سال هاست که ما به دنبال یک شرکت برای انجام دقیقا همان کاری است که شما انجام داده اند و من صادقانه می توانم بگویم در 12 سال از درگیر شدن در بازاریابی، این اولین بار است که هر شرکت بازاریابی فعالانه پیش رفته و کاری برای ما در این راه انجام داده است. من آنقدر در مورد آن ناله کرده ام که آن را ساخته شده روز من زمانی که آن را در صندوق پستی من کاهش یافته است. واقعا ً به هم زده"

استراتژی ما در سئو چگونه است؟ (معرفی 3 استراتژی مهم)

1. اضافه کردن یک تابع چت

در نوامبر ۲۰۱۹، تابع چت 'TawkTo' را به سایت اضافه کردیم که به تولید منجر کمک کرده است. پس از تجزیه و تحلیل زمانی که مخاطبان خود را در حال بازدید از وب سایت، ما متوجه شدیم که اکثر کاربران در سایت در اواخر شب و در تعطیلات آخر هفته بودند.


با تیم خود را خارج از دفتر و قادر به پاسخ به هر گونه تماس های تلفنی در طول این بازه های زمانی، ما فکر کردیم آن را از ارزش برای ارائه یک تابع چت آنلاین برای کمک به گرفتن سوالات تا مشتریان بالقوه نمی خواهد خاموش و یا نا امید! این امر آنها را در مقایسه با رقبای خود که این کار را انجام نمی دهند، در یک مزیت قرار می داد.


ما ربات را پیاده سازی بنابراین آن را در زبانه به عنوان یک اعلان پیام ظاهر می شود، جلب توجه مردم به صفحه حتی زمانی که آن را زبانه فعال نیست. تا کنون ۳۳۰ استعلام از طریق این تابع انجام شده است.




ناوگان مخفی چت ربات

 

2. اجرای جستجوگرهای فنی

Tweaks که پشتیبانی از جستجوگرها فنی شاید برخی از مهم ترین تغییرات شما می توانید برای دیدن نتایج واقعی را. ما این را پیاده سازی شده توسط:


بهینه سازی عناوین صفحه

ایجاد توصیف متا که بین 100-155 کاراکتر بود، با استفاده از کلمات کلیدی که به طور طبیعی مناسب

با استفاده از اندازه های تصویر مطلوب که هر وب سایت مورد نیاز

استفاده از متن alt برای تصاویر

پیاده سازی لینک های داخلی و خارجی در صورت امکان

استفاده از طرحواره پرسش و پاسخ در سوالات بیشتر جستجو شده

بهینه سازی نقشه سایت با خلاص شدن از شر URLs که نمی خواهد جستجوی ارگانیک پشتیبانی

با استفاده از ربات .txt به نقطه خزنده جستجو در مسیر درست

ایجاد 301 تغییر مسیر. تعدادی از صفحات منسوخ شده و همچنین ۴۰۴ خطا وجود داشت که باید به آن ها پرداخته می شد

ساخت قابلیت استفاده نیشگون گرفتن به طراحی. ما بسیار محدود در آنچه که ما می توانیم در سایت رسیدن به عنوان صاحب منصب به طور گسترده ای مفید از نظر دسترسی آنها به ما نمی دهد. ما قادر به دور این در مناطق خاص، به عنوان مثال 'دریافت نقل قول' دکمه. ما تا به حال احساس متریک کاربر مهم در این بازار رقابتی، بنابراین ما تمام استفاده خود را به سرمایه گذاری در این.

3. بهینه سازی "دریافت نقل قول" فرم

نقشه برداری حرارتی و ضبط بازدید کننده آنونیمیزه را به سایت اضافه کردیم. هنگامی که ما تجزیه و تحلیل داده ها، آن را بسیار آشکار شد که بسیاری از مردم پر کردن فرم "دریافت نقل قول' با توجه به آن بیش از حد طولانی - مانند ایستادن در پایین یک کوه، تلاش برای کار کردن مسیر مناسب به بالا! فرم اصلی تقریباً ۱۰ سوال داشت که کاربر را تحت الشعاع قرار داد و منجر به نرخ تبدیل پایین شد.


مرحله یکی از فرم نقل قول فلیت سیور


گام دوم فرم نقل قول فلیت سیور

ما تا به حال موفقیت های بزرگ با استفاده از فرم های چند مرحله ای در سایت های مشتری دیگر، بنابراین ما تصمیم به ایجاد یکی برای Fleetcover. ما تا به حال تمام سوالات مورد نیاز برای ارائه نقل قول کامل، اما تقسیم آن همه را به زبانه های آسان تر به هضم و آیکون های طراحی شده توسط کاربر، به جای فقط متن.


فرم جدید ما خلاقانه ساخته شد و چهار مرحله داشت و این روند را آسان تر می کرد. با این تغییر به تنهایی، منجر از فرم از ۱۷۵ قبل از نوامبر ۲۰۱۹ به ۱۴۸۹ نفر در طول ۱۲ ماه گذشته (۷۵۱٪ افزایش) رشد کرد.