سئو نیوز

اخبار و مقالات سئو

سئو نیوز

اخبار و مقالات سئو

یادگیری ماشینی و سئو

یادگیری ماشینی -- شاخه ای از هوش مصنوعی است که مطالعه بهبود خودکار الگوریتم های کامپیوتری -- ممکن است به نظر می رسد بسیار خارج از محدوده کار جستجوگرها خود را. سخنران MozCon (و در سراسر نابغه جستجوگرها) بریتنی مولر در اینجا با نسخه ویژه ای از Whiteboard جمعه به شما بگوید که چرا این درست نیست ، و برای رفتن را از طریق چند مرحله به شما آغاز شده است. شما می توانید نوت بوک Colab مورد بحث در ویدیو در اینجا دسترسی داشته باشد. 


برای دیدن بیشتر در یادگیری ماشین از بریتنی و دیگر ارائه MozCon 2020 ما, اتمام بسته نرم افزاری ویدئویی امسال. 

اونا هم همینکارو با چیزی کردن که به نوت بوک جوپیتر معروفه Jupyter به صورت محلی بر روی کامپیوتر شما نصب شده است. این یکی از محبوب ترین محیط های نوت بوک است. اما آن را نیاز به برخی از راه اندازی، و می تواند تا حدودی clunky. با نسخه های مختلف اشتباه می شود و یادا، یادا. گوگل آن را در ابر قرار داده (راه اندازی صفر مورد نیاز) و در حال حاضر آن را نوت بوک کولاب می نامد. به طرز باور نکردنی قدرتمندی است.


پس، دوباره، مجانیه. این در دسترس شما در حال حاضر اگر شما می خواهید آن را در یک زبانه جدید باز کنید. راه اندازی صفر وجود دارد. گوگل همچنین به شما دسترسی به محاسبات رایگان GPU و TPU را می دهد که عالی است. ۱۲ ساعت زمان اجرا دارد. 


برخی از منفی این است که شما می توانید محدودیت ضربه. بنابراین من به محدودیت ها ضربه زدم، و حالا ماهانه 9.99 دلار برای نسخه Pro پرداخت می کنم و هیچ مشکلی نداشتم.


باز هم من به این موضوع وابسته نیستم. من فقط فوق العاده پرشور در مورد آن، و این واقعیت است که آنها به شما ارائه یک نسخه رایگان بسیار هیجان انگیز است. من قبلا دیدم که خیلی از مردم توی این کار شروع میشن همچنین چیزی برای توجه داشته باشید که آن را احتمالا به عنوان امن و یا قوی به عنوان راه حل سازمانی گوگل نیست. بنابراین اگر شما در حال انجام این کار برای یک شرکت بزرگ و یا شما واقعا جدی در این مورد، شما احتمالا باید برخی از گزینه های دیگر را بررسی کنید. اما اگر شما فقط به نوعی dabbling و می خواهید برای کشف و تفریح، بیایید این حزب رفتن نگه دارید.