سئو نیوز

اخبار و مقالات سئو

سئو نیوز

اخبار و مقالات سئو

یخ سیلندر چیست؟ (مزایا و نحوه استفاده از آن)

غلتک یخ غلتک یخ

ارزان، در دسترس، موثر با سهولت استفاده... این احتمالا بهترین و مختصرترین تعریف از غلتک یخ است. غلتک یخ یکی از ساده‌ترین ابزارهایی است که می‌توان آن را در روتین روزانه پوست گنجاند، با این حال تأثیرات متعددی بر زیبایی و مراقبت از پوست دارد.

تاثیر توپ شبیه استفاده از یخ است که می تواند جریان خون را در پوست افزایش دهد، چربی اضافی پوست را از بین ببرد و از افتادگی پوست جلوگیری کند.

من فاطمه حبشی هستم. در این مقاله کوتاه شما را با غلتک های یخ، نحوه استفاده و فواید بی شمارشان آشنا می کنم... پس با من همراه باشید.

عناوین اصلی در این صفحه نمایش

غلتک یخ یا غلتک یخ

توپ یا غلتک یخ دستگاه غلتکی برای بازگرداندن سلامت و جوانی پوست است. این دستگاه ساده و در دسترس درد و عوارض سایر روش های تهاجمی لایه برداری را ندارد، اما در زیباسازی و جوانسازی پوست و بهبود تدریجی عوارض پوستی موثر است.

استفاده از غلتک یخ هیچ عارضه ای برای فرد ایجاد نمی کند و خوشبختانه محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.

از آنجایی که دستگاه بسیار مقرون به صرفه است، می توانید دستگاه رولینگ توپ را با سربار درمان بالینی جایگزین کنید.

استفاده از این ابزار بسیار آسان است و نیاز به آموزش خاصی ندارد.

بستنی از آنجایی که سوزن ندارد و به اصطلاح روشی غیر تهاجمی است به پوست آسیب نمی رساند. بنابراین استفاده از آن هیچ عارضه و درد ندارد و می تواند جایگزین مناسبی برای درمارولر باشد.

کاربردهای استفاده از گلوله برفی بسیار زیاد است و می توانید از آن برای تغییر خستگی پوست، پف زیر چشم، ترمیم جای زخم و اسکار و رفع چین و چروک های ریز پوست استفاده کنید. البته کاربردهای این دستگاه به ظاهر ساده تنها به همین مناطق کوچک محدود نمی شود. در ادامه در مورد کاربردهای دیگر اسکیت های غلتکی صحبت خواهیم کرد.

همچنین بخوانید: فواید و عوارض درمارولر برای لکه های صورت

برخی از کاربردهای مهم غلتک های یخ

غلتک یخ به ترمیم آسیب های پوستی کمک می کند.

اگر اخیراً دچار آسیب پوستی شده اید و پوست آسیب دیده و زخم بهبود یافته است، ممکن است متوجه شوید که جای زخم بدی روی جای زخم ظاهر شده است.

اما نگران نباش! برای از بین بردن این اسکار می توانید از غلتک یخ استفاده کنید. با استفاده مداوم از رول یخ، تورم و تجمع سلولی در ناحیه بهبود به حداقل می رسد. البته استفاده از آن را فراموش نکنید. زیرا برخلاف توپ های جادویی در کارتون ها، توپ یخی معجزه نمی کند!

غلتک های یخ باعث افزایش اکسیژن رسانی به پوست می شوند.

یک غلتک یخ یا حتی یک کیسه یخ با خاصیت خنک کنندگی می تواند اکسیژن رسانی به سلول های پوست را افزایش دهد. در نتیجه گردش خون افزایش یافته و به پوست احساس شادابی و سلامت می دهد.

بستنی به کاهش آکنه و لکه های تیره روی پوست کمک می کند.

استفاده از غلتک یخ تاثیر بسزایی در از بین بردن رنگدانه های پوست دارد و همچنین به روشن شدن نواحی تیره پوست کمک می کند.

کیسه یخ در درمان سوختگی موثر است.

خنک بودن یک غلتک یخ می تواند کمک موثری برای سوختگی های خارجی باشد. اگر تورم و قرمزی در محل سوختگی دارید، می توانید با کمک غلتک یخ آن را کاهش دهید.

غلتک یخ به کنترل چربی پوست کمک می کند.

پوست چرب بسیاری از افراد یکی از دلایل مسدود شدن منافذ پوست و ایجاد آکنه است. علاوه بر این، برای بسیاری از افرادی که پوست چرب دارند، درخشش صورت و وجود چربی اضافی روی صورت بسیار ناخوشایند است. با کمک غلتک یخ می توانید به راحتی روانکاری پوست را کنترل کنید.

بستنی پف زیر چشم را کاهش می دهد.

برای رفع پف زیر چشم می توان از غلتک یخ استفاده کرد. با مالیدن یک رول یخ به مدت دو دقیقه روی پوست زیر چشم می توانید پف چشم را کاهش دهید. همچنین می توانید این کار را قبل از آرایش انجام دهید تا از سیاهی دور چشم خلاص شوید.

همچنین بخوانید : مراقبت از پوست VIP چیست؟ (معرفی بسته VIP پاکسازی پوست)

کمپرس یخ برای روشن شدن پوست موثر است.

روشن شدن پوست در اثر استفاده طولانی مدت از این ابزار از دیگر ویژگی های قابل مشاهده بستنی است. در اثر استفاده از کیسه یخ، در ابتدا جریان خون به سطح کاهش می یابد و برای ایجاد تعادل، بدن شروع به پخش خون بیشتری در پوست می کند و پس از آن پوست روشن تر می شود.جدید در پوست دیده می شود.

خون رسانی به صورت را با یخ مخلوط کن افزایش دهید.

همچنین غلتک یخ یکی از ابزارهایی است که می توانید از آن برای عکاسی از چندین شخصیت استفاده کنید. اگرچه این ابزار عمدتاً برای رنگ کردن پوست صورت و جلوگیری از افتادگی پوست صورت و گردن استفاده می شود، اما جالب است بدانید که با ماساژ دادن شانه ها، پشت گردن و سینه می توان خستگی بدن را کاهش داد. یکی غلتک یخ همچنین می توانید با مالش غلتک یخ روی پاها و زانوها، اثرات رگ های واریسی را در این نواحی با افزایش خون رسانی به سطح کاهش دهید.

درمان چین و چروک های سطحی با یخ.

متأسفانه نمی توانید از پیری صورت خود جلوگیری کنید، اما اگر به دنبال ابزاری هستید که به خوبی چین و چروک ها را از بین ببرد، پوست را بالا بکشد و قطعاً فرآیندی نامرئی است، بهتر است از غلتک یخ استفاده کنید.

از بین بردن علائم کشش با بستنی

ترک‌های پوستی یکی از شایع‌ترین مشکلات پوستی هستند. شما می توانید علائم کشش ناشی از کشش پوست را که اغلب به دلیل چاقی، کاهش وزن ناگهانی یا بارداری ایجاد می شود، با کمک غلتک های یخ از بین ببرید.

غلتک یخ به از بین بردن جوش ها و آکنه کمک می کند

آکنه شایع ترین مشکل پوست های چرب است. با ماساژ صورت خود با غلتک یخ، می توانید منافذ پوست خود را باز کنید یا از تجمع بیش از حد چربی روی پوست خود جلوگیری کنید.

چگونه با غلتک یخ کار کنیم؟

ابتدا غلطک ها را از دسته جدا کرده و در کیسه فریزر یا کیسه یخ قرار دهید. سپس کیسه را در فریزر قرار دهید و بعد از 20 دقیقه رول را از فریزر خارج کرده و روی جا بستنی قرار دهید. سپس غلتک را در جهات مختلف روی پوست صورت یا بدن ماساژ دهید... به همین راحتی!

همچنین بخوانید : تونر پوست چیست؟ (نمونه های بیشتری از بهترین تونرهای روشن کننده پوست)

نکات مهم استفاده از غلتک یخ

در نتیجه استفاده روزانه از تکه های یخ باعث شادابی پوست می شود. به یاد داشته باشید که از کیسه یخ روی زخم های باز یا زخم های خونریزی استفاده کنید.

غلتک یخ را بدون حرکت مداوم روی همان ناحیه از پوست قرار ندهید و غلتک را به طور مرتب روی پوست حرکت دهید.

استفاده از کیسه یخ قبل از بسیاری از عمل های زیبایی مانند لیزر، بوتاکس، میکروپنچرینگ و درمارولر از پوست صورت در برابر التهاب و قرمزی محافظت می کند.

می توانید قبل از آرایش از غلتک یخ برای کاهش التهاب پوست استفاده کنید. این کار باعث افزایش ماندگاری آرایش و تاخیر در مالیدن روی پوست می شود.

برای کاهش سوزش پوست می توانید از دستگاه یخ ساز استفاده کنید. برای این منظور، یک کیسه یخ را به مدت 15 دقیقه در محل قرار دهید و پس از 5 دقیقه دوباره از آن استفاده کنید.

غلتک یخی بهتر است یا غلتک چرمی؟ مشکل این است

سوالی که بسیاری از مردم دارند این است که برای درمان مشکلات پوستی از کدام بهتر است: غلتک یخ یا درما رولر؟ اگر از من بپرسید، باید بگویم که این دو راه حل برای درمان مشکلات پوستی شگفت انگیز هستند.

در واقع یکی از روش های درمانی نمی تواند به طور کامل جایگزین دیگری شود. باید بگویم که غلتک یخ از بسیاری جهات با سایر تجهیزات و سایر وسایل درمانی رقابت می کند، اما نتیجه گرفتن مدتی طول می کشد.

همانطور که می دانید استفاده از درمارولر باعث ایجاد اسکار و التهاب پوست می شود. به همین دلیل است که بسیاری از افراد دوست دارند از غلتک یخی که شبیه درمارولر است استفاده کنند. بنابراین، اگر نمی توانید درد ناشی از درمارولر را تحمل کنید، توصیه می کنیم از غلتک یخ استفاده کنید.

در مرحله بعد، شما باید بعد از درمان از پوست خود مراقبت کنید. به عنوان مثال توصیه می شود پس از استفاده از کرم پوست، از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده نکنید یا حداقل تا 24 ساعت در معرض نور خورشید قرار نگیرید، اما پس از استفاده از کیسه یخ، نیازی به مراقبت نیست و نیاز به آموزش خاصی ندارد.