سئو نیوز

اخبار و مقالات سئو

سئو نیوز

اخبار و مقالات سئو

سئوی سایت های گردشگری در سال 2020 ضربه بزرگی دید

اگر سال 2020 چیزی به ما یاد داد، این است که شما نمی توانید آینده گردشگری را پیش بینی کنید. بر خلاف تقریباً هر صنعت دیگری، گردشگری به طور همزمان توسط تعدادی از عوامل از جمله تمایل مصرف کننده، آب و هوا و آب و هوا، اقتصاد جهانی، و دولت دیکته می شود.

سفر بدون شک یکی از سخت ترین بخش ضربه در تعطیلی 2020 بود, که تحت تاثیر قرار هر دامنه کسب و کار از بزرگترین سازمان های بازاریابی مقصد (DMOs) به کسب و کارهای کوچک محلی است که رشد در گردشگری ترافیک پا به طور معمول به ارمغان می آورد. ارزیابی پایان سال سفر آمریکا مشخص کرد که کاهش ۴۸ درصدی هزینه های مربوط به سفر برای دسامبر ۲۰۲۰ نسبت به سال ۲۰۱۹، و از دست دادن ۵۰۰ میلیارد دلار یک ساله وجود دارد. موفقیت در گردشگری در سال 2020 به معنای به سادگی زنده ماندن برای بسیاری از کسب و کار، همراه با کل revamps استراتژی محتوا، محور محصول، سرمایه گذاری جستجوگرها محلی، و فعال سازی بازاریابی محلی است.

آنچه در سال ۲۰۲۰ کار کرد
گردشگری تنها مردم محلی
با قرنطینه های خارج از کشور در اثر برای بسیاری از ایالات متحده، و به خصوص شایع در شمال شرقی، یک بار مقصد جهانی و مترو به شدت محلی شد. موفقیت محلی به معنای جشن فرهنگ محلی و بازی به نفع زادگاه، و ایجاد و فعال کردن محتوای بیش از حد محلی و جستجوگرها برای فروش تجارب دوباره تصور شده و رانندگی علاقه مجدد در خانه است.