سئو نیوز

اخبار و مقالات سئو

سئو نیوز

اخبار و مقالات سئو

استراتژی ما در سئو چگونه است؟ (معرفی 3 استراتژی مهم)

1. اضافه کردن یک تابع چت

در نوامبر ۲۰۱۹، تابع چت 'TawkTo' را به سایت اضافه کردیم که به تولید منجر کمک کرده است. پس از تجزیه و تحلیل زمانی که مخاطبان خود را در حال بازدید از وب سایت، ما متوجه شدیم که اکثر کاربران در سایت در اواخر شب و در تعطیلات آخر هفته بودند.


با تیم خود را خارج از دفتر و قادر به پاسخ به هر گونه تماس های تلفنی در طول این بازه های زمانی، ما فکر کردیم آن را از ارزش برای ارائه یک تابع چت آنلاین برای کمک به گرفتن سوالات تا مشتریان بالقوه نمی خواهد خاموش و یا نا امید! این امر آنها را در مقایسه با رقبای خود که این کار را انجام نمی دهند، در یک مزیت قرار می داد.


ما ربات را پیاده سازی بنابراین آن را در زبانه به عنوان یک اعلان پیام ظاهر می شود، جلب توجه مردم به صفحه حتی زمانی که آن را زبانه فعال نیست. تا کنون ۳۳۰ استعلام از طریق این تابع انجام شده است.




ناوگان مخفی چت ربات

 

2. اجرای جستجوگرهای فنی

Tweaks که پشتیبانی از جستجوگرها فنی شاید برخی از مهم ترین تغییرات شما می توانید برای دیدن نتایج واقعی را. ما این را پیاده سازی شده توسط:


بهینه سازی عناوین صفحه

ایجاد توصیف متا که بین 100-155 کاراکتر بود، با استفاده از کلمات کلیدی که به طور طبیعی مناسب

با استفاده از اندازه های تصویر مطلوب که هر وب سایت مورد نیاز

استفاده از متن alt برای تصاویر

پیاده سازی لینک های داخلی و خارجی در صورت امکان

استفاده از طرحواره پرسش و پاسخ در سوالات بیشتر جستجو شده

بهینه سازی نقشه سایت با خلاص شدن از شر URLs که نمی خواهد جستجوی ارگانیک پشتیبانی

با استفاده از ربات .txt به نقطه خزنده جستجو در مسیر درست

ایجاد 301 تغییر مسیر. تعدادی از صفحات منسوخ شده و همچنین ۴۰۴ خطا وجود داشت که باید به آن ها پرداخته می شد

ساخت قابلیت استفاده نیشگون گرفتن به طراحی. ما بسیار محدود در آنچه که ما می توانیم در سایت رسیدن به عنوان صاحب منصب به طور گسترده ای مفید از نظر دسترسی آنها به ما نمی دهد. ما قادر به دور این در مناطق خاص، به عنوان مثال 'دریافت نقل قول' دکمه. ما تا به حال احساس متریک کاربر مهم در این بازار رقابتی، بنابراین ما تمام استفاده خود را به سرمایه گذاری در این.

3. بهینه سازی "دریافت نقل قول" فرم

نقشه برداری حرارتی و ضبط بازدید کننده آنونیمیزه را به سایت اضافه کردیم. هنگامی که ما تجزیه و تحلیل داده ها، آن را بسیار آشکار شد که بسیاری از مردم پر کردن فرم "دریافت نقل قول' با توجه به آن بیش از حد طولانی - مانند ایستادن در پایین یک کوه، تلاش برای کار کردن مسیر مناسب به بالا! فرم اصلی تقریباً ۱۰ سوال داشت که کاربر را تحت الشعاع قرار داد و منجر به نرخ تبدیل پایین شد.


مرحله یکی از فرم نقل قول فلیت سیور


گام دوم فرم نقل قول فلیت سیور

ما تا به حال موفقیت های بزرگ با استفاده از فرم های چند مرحله ای در سایت های مشتری دیگر، بنابراین ما تصمیم به ایجاد یکی برای Fleetcover. ما تا به حال تمام سوالات مورد نیاز برای ارائه نقل قول کامل، اما تقسیم آن همه را به زبانه های آسان تر به هضم و آیکون های طراحی شده توسط کاربر، به جای فقط متن.


فرم جدید ما خلاقانه ساخته شد و چهار مرحله داشت و این روند را آسان تر می کرد. با این تغییر به تنهایی، منجر از فرم از ۱۷۵ قبل از نوامبر ۲۰۱۹ به ۱۴۸۹ نفر در طول ۱۲ ماه گذشته (۷۵۱٪ افزایش) رشد کرد.