سئو نیوز

اخبار و مقالات سئو

سئو نیوز

اخبار و مقالات سئو

سئوی فنی چیست؟


سئو فنی چیست؟ یکی از مواردی که برای افزایش رتبه وب سایت خود باید رعایت کنید سئو داخلی یا به عبارتی تکنیک های سئو است. من محمد سلحشوری هستم.

تکنیک سوتو

سئوی فنی به شناسایی و رفع ایرادات فنی داخلی وب سایت اشاره دارد که برای جذب بازدیدکننده و بهبود رتبه وب سایت باید انجام دهید. در کنار سئو فنی، سئوی فنی نیاز به انجام کارهای مختلفی مانند: تولید محتوا، نظارت بر استفاده از تگ ها، وجود تگ های کاربردی و مورد نیاز برای HTML، افزایش سرعت بارگذاری وب سایت، تگ های متعارف، متاتگ ها، SSL، نقشه سایت و غیره دارد. .

اهمیت سئو فنی

سئوی فنی یکی از موارد بسیار مهمی است که موتورهای جستجو در هروبسایت برای راحتی بینندگان تحلیل می کنند. بنابراین می توان گفت که سئوی فنی یا سئوی فنی برای موتورهای جستجو بسیار مهم است و پیروی از آن می تواند به راحتی رتبه وب سایت شما را بهبود بخشد. و بازدیدکنندگان را مجذوب خود می کند.

همانطور که در بسیاری از مقاله ها اشاره شد رعایت اصولی از ابتدای طراحی وب سایت برای کمک به شما در مراحل بعدی برای انجام سئوی فنی بسیار حائز اهمیت است.با سئو فنی می توانید رتبه های بهتری کسب کنید.

تولید محتوا

یکی از مهمترین مواردی که برای جذب بازدید و بهبود کلمات کلیدی شما مفید است، تولید محتوا بر اساس قوانین موتورهای جستجو است. تولید و رعایت اصولی که مستلزم رعایت برخی موارد مهم مانند استفاده از سرفصل ها و برچسب ها و لینک های داخلی است. بسیار مهم و مهم است.

تگ های سرصفحه

نمادهای سرفصل به 6 دسته تقسیم می شوند که از 1 تا 6 به شکل زیر شماره گذاری می شوند: H1 H2 H3 H4 H5 H6 و کاربرد آنها با H1 که به طور پیش فرض در عنوان استفاده می شود، در هر محتوا، بسته به نوع محتوا، متفاوت است. شماره گذاری کنید. کلمات متفاوت هستند، اما اگر برخی از اصول عنوان را رعایت کنید، محتوای شما بهتر می شود و به درک بهتر محتوای UX از محتوا و خوانایی بهتر موتورهای جستجو کمک بیشتری می کند، اکنون این سوال پیش می آید که چگونه از این برچسب ها استفاده کنید و از چه تعداد استفاده کنید.

استفاده از تگ های هدر

اگر تولید کننده یا نویسنده محتوا هستید، می دانید که محتوا در چه عناوینی استفاده شده است و اگر از تگ H3 استفاده می کنید، باید بدانید که ابتدا باید از تگ H2 استفاده کنید.

تگ H2 عنوان اصلی متن را تعریف می کند، در حالی که از تگ های H3 تا H6 به عنوان زیر عنوان و عنوان فرعی نیز استفاده می شود.

من در مقاله توضیح داده ام که عناوین چیست، اگر آنها را بخوانید شک و تردید شما برطرف می شود.

HTML چیست و چه کاربردی دارد؟

HTML یک زبان بازاریابی اصلی است که به طور گسترده در دنیای طراحی وب استفاده می شود. یکی از مواردی که موتورهای جستجو با وب سایت شما مرتبط می کنند، زبان بازاریابی است که با زبان مدیریت محتوای وب سایت شما و زبان برنامه نویسی کل وب سایت متفاوت است. HTML کاربردهای متعددی دارد و در تمامی وب سایت ها استفاده می شود و کاربرد ویژه ای در صفحات برای طراحی اولیه و ارتباط محتوای صفحه و خزنده های موتورهای جستجو دارد.

جالب است بدانید که محتوای وب سایت ها HTML است و موتورهای جستجو می توانند سیگنال های مشابهی را از وب سایت ما بخوانند و ببینند.

Balises HTML

تگ های HTML کاراکترهایی هستند که باید در صفحات داخلی ببینیم. این تگ ها شامل همان عنوان، تگ های تعریف لینک هستند که موتورهای جستجو صفحات شما را بر اساس تعریفشان فهرست می کنند. چندین مؤلفه در برچسب ها گنجانده شده است که می توانید در مقاله آموزشی وب سایت ما آنها را مرور کنید.

برچسب متعارف

لوگوی Canonical یکی از برندها و لوگوهای محبوبی است که منحصراً در وب سایت های فروش و خدمات استفاده می شود. این تگ یکی از تگ های HTML است که می توان از آن برای جلوگیری از محتوای تکراری استفاده کرد. این برند عمدتاً برای خرید آنلاین استفاده می شود. که چندین محصول دارند و نیاز به تعریف محصولات جداگانه دارند، اما از محتوای یکسانی استفاده می کنند، این تگ را در قسمت HEAD محتوا قرار دهید.



فرا چند معنایی

فیلدهای توضیحات محتوا یکی از مهمترین موارد در بهینه سازی سئو داخلی هستند. فیلدهای توضیحات محتوا عناصری هستند که در تگ Head یک فایل HTML گنجانده شده و وظیفه ارائه محتوای وب سایت شما به موتورهای جستجو و کاربران را بر عهده دارند. تگ های دسته بندی تعاریفی هستند که به ارتقای کلمات کلیدی شما در نتایج جستجو کمک می کنند و به سرعت نرخ کلیک (CTR) وب سایت شما را افزایش می دهند. فیلدهای توضیحات مطالب زیادی وجود دارد که در این مقاله به دو مورد از مهمترین آنها اشاره می کنم.

وضوح هدف

این متا در دسته متاتگ ها قرار می گیرد، وظیفه نمایش بخشی از توضیحات شما در نتایج جستجو به کاربر است، اکنون با به روز رسانی قوانین جستجو (الگوریتم) موتورهای جستجو و با هوشمندی آنها در زبان های مختلف، این روش منسوخ شده است. برای بهترین نتیجه، عبارت مورد نظر را در یک متن توضیحی قرار داده و در توضیحات سایت های وردپرسی استفاده کنید. برای تعریف آن می توانید از افزونه هایی مانند Seo Yoast استفاده کنید.

متا تگ عنوان

یکی از متا تگ هایی که همه ما می شناسیم تگ عنوان یا متا تگ عنوان است. این قسمت از متا تگ ها در عنوان اصلی و تگ H1 در عنوان قرار دارد، اما طول آن بسیار مهم است و نمی تواند با کلمات طولانی شود فاصله های زیادی دارد و پیشنهاد می کنم برای استفاده بیشتر از کلمات کلیدی از متا تگ ها استفاده کنید.

پیشنهاد می کنم هنگام انتخاب عنوان مطلب در این سایت مقاله هشت نکته کلیدی را مطالعه کنید.

سرعت بارگذاری سایت

یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که هم عموم مردم به آن توجه می کنند و هم موتورهای جستجو به آن بسیار حساس هستند، سرعت بارگذاری اولیه وب سایت شما است. این عامل در آخرین معیارهای سئو فنی بسیار مهم است. سرعت بارگذاری وب سایت شما به چند چیز بستگی دارد که در ادامه توضیح خواهم داد.

بهینه سازی سرعت بارگذاری سایت

همانطور که گفته شد یکی از مهم ترین فاکتورها برای مخاطبان و موتورهای جستجو، سرعت بارگذاری وب سایت شماست که هر چه سرعت آن کمتر باشد سئوی وب سایت شما بهتر می شود. ، کدها , اسکریپت ها ... هر کدام از این موارد را می توان با استفاده از ابزارهای مختلفی نصب کرد که یکی از محبوب ترین آنها GTMETRIX است.

نقشه سایت

نقشه سایت چیست؟

نقشه سایت یا نقشه سایت اطلاعات وب سایت شما در قلب میزبان شما است که به موتورهای جستجو کمک می کند محتوای وب سایت شما را بهتر درک کنند. این شما را یک شاخص می کند. این فایل اطلاعات مهمی مانند لینک ها، آخرین به روز رسانی های وب سایت شما، آدرس صفحات داخلی سایت شما و غیره را در اختیار خزنده ها قرار می دهد. این برای هر وب سایتی که این فایل (نقشه سایت) را در ریشه هاست دارد لازم است. و این دایرکتوری را در ابزار جستجوی کنسول ارائه کنید.

گواهی SSL

ssl یا Secure Sockets Layers، همانطور که از نامش پیداست، یک لایه امنیتی است که برای مخاطبان وب سایت شما مهم است و اطلاعات حساسی را در اختیار شما قرار می دهد. داشتن این گواهی به کاربران کمک می کند تا به وب سایت شما اعتماد زیادی داشته باشند. وب سایت شما دارای رتبه منحصر به فردی است.

در این مقاله سئو و عناصر اندازه گیری آن را توضیح دادم، بسیاری از موارد ذکر شده در این مقاله مطمئناً به شما در توسعه و بهبود وب سایت و کسب رتبه بهتر کمک می کند، اما شما باید بسیاری از این موارد را بدانید. پروژه های تخصصی وجود دارد که کارشناسان سئو بهتر می توانند انجام دهند، در صورت تمایل می توانید با ما تماس بگیرید تا برخی از مشکلات وب سایت خود را برطرف کرده و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

در صورت نیاز می توانید سوالات و مشکلات خود را در فرم زیر یا در قسمت تماس با ما با ما در میان بگذارید و از مشاوره مجموعه سئوتون نهایت استفاده را ببرید.

مقاله کامل: https://blogten.ir/what-technical-seo/