سئو نیوز

اخبار و مقالات سئو

سئو نیوز

اخبار و مقالات سئو

چگونه علت وصل نشدن واتس اپ را حل کنیم


به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ از امروز، ۱ فوریه ۲۰۲۰، دسترسی میلیون‌ها کاربر را که از دستگاه‌های اندروید و آیفون قدیمی استفاده می‌کنند، پایان می‌دهد.

واتس‌اپ در ماه اکتبر اعلام کرد که آیفون‌هایی که دارای iOS 8 یا بالاتر هستند، یعنی آیفون 4 یا بالاتر، تحت تأثیر به‌روزرسانی جدید قرار خواهند گرفت.

با این حال، دستگاه هایی مانند آیفون 4 اس، آیفون 5 و تمامی مدل های سری آیفون 6 همچنان قابلیت پشتیبانی از واتس اپ را دارند. علاوه بر این، تلفن‌هایی که دارای سیستم‌عامل Android Gingerbread 2.3.7 یا نسخه‌های قبلی هستند، از امروز با انتشار به‌روزرسانی جدید، دیگر نمی‌توانند از WhatsApp استفاده کنند. این مشکل در اواخر سال 2019 دسترسی بسیاری از کاربران را در دستگاه های مختلف از جمله ویندوز فون به واتس اپ مسدود کرد.

واتس‌اپ می‌گوید که این تغییرات برای اهداف امنیتی است، زیرا به‌روزرسانی برای مسدود کردن افرادی که از نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید یا iOS استفاده می‌کنند برای اطمینان از ایمنی کاربرانش ضروری است.
برای دانلود برنامه اندروید و بروزرسانی واتساپ کلیک کنید.

نحوه رفع سفیدی صفحه یا لود نشدن صفحه واتس اپ در ویندوز:

در این ویدیو می آموزیم که اگر از صفحه واتس اپ بازدید کردید و صفحه خالی بود یا بار نشد، چه کاری باید انجام دهید.

با آپدیت جدید واتس اپ، دستگاه های متعلق به رده بالا یا قدیمی دیگر دیگر نمی توانند از این برنامه استفاده کنند واتس اپ در یک پست وبلاگی اعلام کرد: از آنجایی که اپلیکیشن ما برای سیستم عامل های قدیمی توسعه نیافته است، برخی از ویژگی ها از جمله امنیت در اختیار آنها قرار گرفته است. ویژگی ها، ممکن است شکست بخورید. در نتیجه به کاربران توصیه می شود از آخرین نسخه اندروید یا iOS استفاده کنند.

برای رفع مشکل کار نکردن واتس اپ در کامپیوتر و موبایل

در قسمت بالا اشاره کردیم که چرا واتس اپ در این چند روز از کار افتاده است و رفع مشکل واتس اپ چقدر زمان می برد.

اما در ادامه این بخش، در صورت مواجهه با مشکل کار نکردن واتس اپ، راه های رفع آن را بررسی خواهیم کرد.

1. چرا واتس اپ روی لپ تاپ باز نمی شود؟

متأسفانه اخیراً مخابرات پیام رسان واتس اپ را فیلتر کرده است، به همین دلیل است که برای ورود به این برنامه باید از یک تغییر دهنده IP در دستگاه خود استفاده کنید.

2. برای حل مشکل WhatsApp هر روز صفحات اخبار را بررسی کنید

اگر متوجه شده اید، سایت های خبری منابع اصلی اخبار موثق هستند که در صورت وقوع اتفاقی به سرعت به شما اطلاع می دهند. به همین دلیل وقتی واتس اپ با مشکل مواجه می شود، سایت های خبری مختلف به سرعت موضوع را پوشش می دهند و اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار می دهند.

به همین دلیل، یکی از ساده‌ترین راه‌حل‌ها برای تأیید قطعی یا نبودن واتس‌اپ مراجعه به سایت‌های خبری فناوری است. خوشبختانه در سایت اصلی Computer Help یا Computer Help در مواقعی که رویدادهای مهمی در این زمینه رخ می دهد، می توانید اخبار صحیح را از این دو منبع دنبال کنید.

3. اتصال اینترنت خود را بررسی کنید تا مشکل وصل نشدن واتس اپ حل شود

راه حل دوم هنگامی که واتس اپ وصل نمی شود این است که اینترنت دستگاه خود را بررسی کنید. گاهی اوقات ممکن است اینترنت شما آنلاین باشد، اما واتس اپ قطع است یا هیچ داده ای دریافت نمی کند.

در این حالت بهترین کار اتصال به اینترنت است. برای انجام این کار، به مرورگر گوشی یا رایانه خود بروید و عبارتی مانند "پشتیبانی کامپیوتر" را جستجو کنید، اگر صفحه جستجو نتایج گوگل را نشان می دهد، مطمئن هستید که مشکل از اینترنت نیست، اما اگر وجود ندارد. نتیجه، به این معنی است که شما با اینترنت مشکل دارید.

بهترین راه برای حل این مشکل این است که اینترنت دستگاه خود را خاموش کنید. اگر از مودم اینترنتی استفاده می کنید، علاوه بر راه اندازی مجدد وای فای، بهتر است مودم را خاموش و دوباره روشن کنید تا مطمئن شوید همه چیز به درستی کار می کند.

4. برای حل مشکل قطع اتصال WhatsApp; آن را به روز کنید.

در بسیاری از موارد، دلیل قطع ارتباط واتس اپ این است که نسخه ای که استفاده می کنید بسیار قدیمی است و دیگر توسط متا پشتیبانی نمی شود.

از این رو، می توانید مشکل خرابی واتس اپ را با یک به روز رسانی ساده به آخرین نسخه حل کنید. جالب اینجاست که واتس اپ کاربران را مجبور به استفاده از آخرین نسخه این اپلیکیشن می کند زیرا بسیاری از مشکلات امنیتی آن با هر آپدیت برطرف می شود و اگر نسخه قدیمی داشته باشید می توانید هکر شوید.