سئو نیوز

اخبار و مقالات سئو

سئو نیوز

اخبار و مقالات سئو

طرز تهیه رب آلو


در بسیاری از فروشگاه ها که می توانید رب انار را پیدا کنید. از رب آلو یا رب آلو همراه با رب انار به فروش می رسد. حتی این پاستاها به تنهایی فروخته می شوند. آلو و رب آلو در بسیاری از غذاهای منطقه شمال استفاده می شود. از این خمیر می توانید برای تهیه خوراک مرغ و خوراک مرغ استفاده کنید. این رب نسبت به رب انار اسیدی تر است. و در مرغ شکم پر می توانید از مخلوط رب انار، رب آلو و رب آلو استفاده کنید.

طرز تهیه رب آلو :

مواد لازم برای تهیه رب آلو :

آلو یا آلو 2 کیلوگرم

1 لیوان آب

نمک 1 قاشق غذاخوری

طرز تهیه رب آلو :

برای تهیه پوره آلو یا رب آلو باید از آلو سبز خیلی رسیده استفاده کنید اگر انگور شیرین باشد، رب آلو شیرین خواهد بود اگر قیمه شما ترش است، رب آلو شما ترش می شود با استفاده از قیمه مخلوط، رب آلو شما مالیده می شود

ابتدا ساقه و برگ آلو را جدا کرده و تمیز کرده و خوب بشویید. بعد از شستن آنها را در ظرفی ریخته و آب بریزید. اجازه دهید آب اضافی آنها خارج شود.

سپس آلوها را در قابلمه مناسبی بریزید، اگر آلوها آبدار هستند نمی توان آنها را آبیاری کرد زیرا خودشان می ریزند. اگر نه، آب اضافه کنید. سپس نمک را اضافه کرده و مخلوط کنید. قابلمه را روی آتش گاز بگذارید و اجازه دهید زردآلوها بپزند و خوب له شوند. کف را از بالا جدا کنید.

بعد از بریدن آلوها اجازه دهید سرد شوند. یک سبد همسان روی درب قابلمه به اندازه سبد قرار دهید و با دست روی آلوها فشار دهید تا پوست و هسته آن جدا شود و گوشت آلو داخل قابلمه بیفتد.

بعد از آماده شدن آلوها، قابلمه را روی گاز بگذارید. و حرارت را کم کنید تا پاستا شما با حرارت ملایم سفت شود. مدام هم بزنید تا نچسبد. وقتی ماکارونی سفت تر شد، می توانید یک صافی فلزی روی قابلمه قرار دهید تا از پاشیدن پاستا جلوگیری کنید. هرگز در ظرف را در بسته نگذارید زیرا عرق کرده و داخل ماکارونی نفوذ می کند و در نهایت باعث کپک زدن پاستا می شود.

وقتی رب شما مثل رب گوجه فرنگی سفت می شود. شعله را خاموش کنید. صافی را از درب آن بردارید و یک پارچه تمیز روی درب قابلمه قرار دهید تا رب خنک شود. سپس آن را در یک ظرف شیشه ای تمیز قرار دهید. و در یخچال نگهداری کنید. اگر آن را در فریزر بگذارید، می توانید آن را تا 1 سال نگهداری کنید.