سئو نیوز

اخبار و مقالات سئو

سئو نیوز

اخبار و مقالات سئو

جراحی لابیاپلاستی + نکات مهمی که نمی دانید


زیبایی یک میل فطری و میل طبیعی در هر انسانی است و باید به آن رسید تا احساس رضایت در فرد ایجاد شود. این احساس را می توان با نوشیدن الکل مانند هر احساس تشنگی دیگری حل کرد. اما صحبت از مشکلات و بیماری ها برای بسیاری از زنان دشوار است. جالب است بدانید که می توانید با در میان گذاشتن مشکلات ظاهری و زیبایی ناحیه تناسلی خود و تاثیر آن بر مشکلات مخفی جنسی خود، آن را با متخصص زنان و زایمان خود در میان بگذارید. برای مثال می توانید از جراحی لابیاپلاستی استفاده کنید.

ناحیه تناسلی از دو قسمت داخلی و خارجی تشکیل شده است و لابیاپلاستی در ناحیه خارجی تناسلی انجام می شود. دستگاه تناسلی خارجی از دو قسمت لابیا بزرگ و لب کوچک تشکیل شده است. لابیا بزرگ جایی است که مو رشد می کند و لب کوچک قسمت داخلی و گوشتی است.

زیبایی ناحیه تناسلی نسبی است و اغلب لب ها فرم خاصی ندارند، جالب است بدانید که فرم لب ها در ناحیه تناسلی هر فردی متفاوت است، زیبایی خاص خود را دارد اما گاهی اوقات لب ها به طور غیر طبیعی بزرگتر از حد معمولی و دارای چین و چروک، نامتقارن و تیره رنگ هستند و این گونه مشکلات زیبایی و ظاهری دارند، از نظر سلامتی و مشکلات جنسی، فرد را دچار مشکل می کند. همچنین، این عوامل می توانند باعث عفونت های قارچی متعدد، مقاربت دردناک شوند. افرادی که با این نوع مشکلات مواجه می شوند معمولا پوشیدن لباس های تنگ برایشان مشکل است. همه این موارد باعث می شود که فرد برای ترمیم و جراحی لابیاپلاستی به جراح زیبایی زن مراجعه کند.


انواع جراحی که برای تعویض، ترمیم و جوانسازی صورت انجام می شود عبارتند از:

واژینوپلاستی

جراحی لابیوپلاستی

رشد نقطه G

پوست یا پوشش کلیتوریس را بردارید

پلاستیک مونس

فرونوپلاستیا

پرینوپلاستی

جراحی پلاستیک لب


لابیاپلاستی چیست؟ زیبایی ناحیه تناسلی با توجه به نقطه ای که در این ناحیه مورد عمل قرار می گیرد به طرق مختلفی اشاره می شود. لابیاپلاستی شامل جراحی روی لب داخلی واژن است که از بیرون دیده نمی شود، اما با جدا شدن لب خارجی قابل مشاهده است. این لبه ها ممکن است به دلیل افزایش سن، برخی عفونت ها یا بیماری ها آویزان شوند. اما چه می توان کرد؟

این قسمت که معمولاً با گذشت زمان دچار افتادگی می شود، گاهی اوقات می تواند در سنین پایین به سرعت آویزان شود. جراحی لابیاپلاستی شامل برداشتن قسمت های افتاده این لب ها است. این عمل زیبایی ناحیه تناسلی معمولا به صورت جراحی ترکیبی انجام می شود. به عبارت دیگر در حین انجام لیپوساکشن خارجی واژن، لیپوساکشن داخلی واژن و در صورت لزوم جراحی زیبایی برای تنگ کردن واژن نیز انجام می شود.


روش های انجام جراحی لابیاپلاستی

جراحی لابیاپلاستی به روش های مختلفی انجام می شود، معمولاً جراحی لابیاپلاستی به دو روش جراحی و لیزر انجام می شود. اغلب جراحی لابیاپلاستی به دو روش بی حسی و بی حسی موضعی انجام می شود، لازم است بدانید که انتخاب روش جراحی بر اساس شرایط بیمار و نتایج زیبایی موفقیت آمیز عمل جراحی بدن و لیزر تعیین می شود.

انتخاب روش مناسب لابیاپلاستی بر عهده پزشک است تا با توجه به شرایط و درخواست شما بهترین گزینه را برای شما انتخاب کند.


جراحی لابیاپلاستی

لابیاپلاستی در بیمارستان با بیهوشی عمومی یا موضعی انجام می شود. در حین عمل، بیمار دردی احساس نخواهد کرد. در لابیاپلاستی تعداد بخیه ها بیشتر از لابیاپلاستی با لیزر است اما در این روش بخیه ها در قسمت داخلی لب ها قرار می گیرد که قابل مشاهده نیست.

به طور کلی لابیاپلاستی به صورت سرپایی انجام می شود و پس از چند ساعت می توان بیمار را ترخیص کرد.


لابیاپلاستی با لیزر و نکات مهم

قبل از انجام لیزر لاباپلاستی نیازی به مشاوره پزشکی نیست. جراحی لابیاپلاستی با لیزر فقط با بی حسی موضعی با استفاده از پماد و تزریق داخل وریدی انجام می شود. نکته مهم این است که این عمل زیبایی برای افرادی که بسیار عصبی هستند توصیه نمی شود، زیرا ممکن است فرد در حین لیزر درمانی احساس درد کند.

جراحی لابیاپلاستی با لیزر یک عمل زیبایی کاملاً مناسب برای بانوان است، اما انتخاب بیمار باید بر اساس تشخیص و صلاحدید متخصص زنان و زایمان باشد.

جراحی لابیاپلاستی با لیزر معمولاً نیازی به بخیه ندارد، اما در صورت لزوم، بخیه های کوچکی روی لبه های دستگاه تناسلی گذاشته می شود که همچنان قابل مشاهده است. باید گفت بخیه ها در هر دو روش جراحی لابیاپلاستی پس از یک هفته جذب می شوند و پس از این مدت بخیه ها می ریزند و مشکلی برای فرد ایجاد نمی کنند.

لابیاپلاستی با لیزر


جراحی لابیاپلاستی با لیزر چه ویژگی هایی دارد؟

خونریزی کمتر مزیت اصلی لاباپلاستی با لیزر است. درد بعد از عمل نیز بسیار کمتر است. لیزر درد و ناراحتی بعد از عمل را کاهش می دهد. بهبودی بعد از جراحی راحت تر و سریعتر از سایر جراحی های کلاسیک لابیاپلاستی است. علاوه بر این، از آنجایی که جراحی لیزر از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است، پس از جراحی موفقیت کامل حاصل می شود.

تعداد جراحی های پلاستیک تناسلی هر روز در حال افزایش است. روش های جراحی با دستگاه های لیزر نتایج بهتری نسبت به روش های کلاسیک به دست می آورند، هم از نظر رضایت بیمار و هم از نظر سهولت کار پزشکان.

خطرات و عوارض جراحی لابیاپلاستی

همه جراحی ها دارای سطحی از خطر هستند، مانند التهاب و عفونت. انتخاب یک جراح مجرب و رعایت دقیق دستورالعمل های قبل و بعد از عمل به حداقل رساندن سطح خطر و عوارض احتمالی کمک می کند.



چرا جراحی لابیاپلاستی با لیزر بهترین درمان است؟

زخم های جراحی زمانی بهتر بهبود می یابند که کمترین آسیب بافتی وجود داشته باشد. آسیب بافت لبه با یک گیره جراحی، بافت آسیب دیده را پشت سر می گذارد که روند بهبود را کند می کند. اجتناب از جراحی بزرگ در حین جراحی لابیاپلاستی با لیزر باعث می شود که بافت سالم آسیب کمتری داشته باشد که باعث تسریع بهبودی می شود. مطالعات نشان می دهد که برش های جراحی با لیزر نسبت به برش های سنتی با التهاب کمتری بهبود می یابند. تورم کمتر در حین بهبودی می تواند اثرات جای زخم را کاهش دهد.



لابیا مینور یکی از ظریف ترین و حساس ترین بافت های بدن است و باید با دقت زیادی عمل شود. جراحی لابیاپلاستی با لیزر از تکنیک های پین کردن اجتناب می کند.

مزایای لیزر لابیاپلاستی

برش و انعقاد به طور همزمان با لیزر انجام می شود.

بدون خونریزی

تورم و درد لابیا بعد از جراحی لیزر بسیار کمتر از جراحی است.

زمان بهبودی در جراحی لابیاپلاستی با لیزر سریع است.

فرد می تواند روز بعد از عمل به فعالیت های روزانه خود بپردازد.

معمولا بدون درز یا با حداقل تعداد درز انجام می شود.

هیچ جای زخم یا جای جراحی باقی نمی ماند.

جراحی لابیاپلاستی با لیزر با بی حسی موضعی انجام می شود و یک روش سرپایی است که نیازی به بستری شدن ندارد.


علائم خطرناک بعد از لابیاپلاستی

در صورت مشاهده علائم زیر حتما به پزشک مراجعه کنید:

1- ترشح زرد یا سبز از محل عمل

2- apengeur

3- خونریزی زیاد

مزایای جراحی و درمان لابیاپلاستی

اصلاح لابیا همیشه برای زیبایی نیست. بسیاری از افراد برای اهداف درمانی این عمل را انجام می دهند. مزایای درمانی این روش عبارتند از:

ترشحات احتمالی

ترشحات واژن یکی از طبیعی ترین و مفیدترین عملکردهای دستگاه تناسلی زنان است. اشعه واژن نه تنها سلول های واژن را جوان می کند، بلکه آلودگی ها و میکروب ها را از محیط واژن نیز در خود حل کرده و از بین می برد. اغلب برای زنانی که لابیای بزرگ دارند امکان خروج درست از واژن وجود ندارد و این مشکل یکی از علل عفونت واژن است. در واقع به تجربه دیده شده است که این زنان اغلب از عفونت های باکتریایی در واژن رنج می برند و بعد از لابیاپلاستی وضعیت آنها به طور قابل توجهی بهبود می یابد.



احساس استرس را در استان کاهش می دهد

هنگامی که لابیای داخلی یا خارجی بیش از حد بزرگ است، پوشیدن انواع خاصی از لباس بسیار ناراحت کننده است. شلوار جین تنگ، لباس‌های زیر تنگ و حتی لباس‌های حمام می‌توانند فشار بیشتری بر روی فلپ وارد کرده و منجر به خراش، جوش و مشکلات دیگر شوند. با کاهش سایز لب ها می توان مشکلات فشار و اصطکاک را حل کرد.

افزایش اعتماد به نفس جنسی

زنان باید در بدن خود راحت و مطمئن باشند. با استفاده از این روش می توانید ظاهری جدید به کل زن ببخشید. این روش درمانی برای خانم هایی که چندین بار زایمان کرده اند و حالا لابیا را کشیده اند بسیار جالب است.

توانایی پوشیدن لباس های تنگ

با کمال تعجب، جراحی های لابیاپلاستی حتی می توانند در محل کار نیز مزایایی داشته باشند. این امر به ویژه در مورد امدادگران و سایر متخصصان که مجبورند در حین کار خود لباس های تنگ بپوشند صادق است.


لذت بیشتر در حین رابطه جنسی

حذف مواد خالی و غیر ضروری اضافی نیز می تواند تجربه لذت جنسی را افزایش دهد. این امر به ویژه در صورت انجام جراحی لابیاپلاستی و کاهش پوشش کلیتورال صادق است. برخی از خانم ها بر این باورند که با لابیاپلاستی ممکن است میل جنسی آنها کاهش یابد یا دیگر از رابطه خود با همسر خود لذت نبرند که درست برعکس واقعیت است. جراحی لابیاپلاستی نه تنها تأثیر منفی بر روابط جنسی دارد، بلکه می تواند آنها را بهبود بخشد. البته تا مدتی بعد از لابیاپلاستی نباید رابطه جنسی داشته باشید.

بسته به شکل لابیای خود و تصمیم پزشک، ممکن است بتوانید از این تکنیک ها برای لابیاپلاستی استفاده کنید.

زنان بین 20 تا 50 سال انتخاب می کنند. خانم هایی که همیشه به ظاهر و ظاهر خود اهمیت می دهند برای اطمینان از زیبایی درونی خود در تهران تحت عمل جراحی لابیاپلاستی قرار می گیرند.



مراقبت های بعد از جراحی لابیا

در هر دو روش جراحی لابیاپلاستی توصیه های لازم باید رعایت شود و بیمار به این توصیه ها گوش دهد. در زیر به نکات و توصیه های لازم بعد از جراحی می پردازیم.

یادداشت مهم:

ارتباط جنسی

پس از عمل، بیمار باید از انجام برخی فعالیت ها خودداری کند، تماس جنسی نداشته باشد و تا شش هفته از رابطه جنسی خودداری کند، زیرا این ناحیه ظریف است و باعث باز شدن بخیه ها و خونریزی می شود.

انجام فعالیت های ورزشی و غیر ورزشی

تا شش هفته پس از جراحی لابیاپلاستی، ورزش های سنگین و ورزش ممنوع است.

ما همچنین فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری، موتورسواری، فعالیت شدید و سیگار کشیدن باید به مدت 6 هفته ممنوع شود.

دارو مصرف می کند



یک جراح زیبایی زن کرم های پوستی بعد از عمل را برای جذب بخیه ها تجویز می کند.

بیمارانی که جراحی لابیاپلاستی با لیزر انجام می دهند ممکن است بعد از چند روز احساس سوزش کنند و استفاده از کرم های موضعی و مسکن ها در درمان این عارضه موثر بوده و هیچ گونه ناراحتی برای بیمار ایجاد نخواهد کرد.

آروم باش

بیمار باید یک هفته تا ده روز پس از این عمل استراحت کند. اگر فرد کار می کند، سعی کنید از ایستادن طولانی مدت خودداری کنید، زیرا ایستادن می تواند باعث جذب بخیه ها و متورم شدن بخیه ها شود.


غذای سالم

یک رژیم غذایی سالم در بهبود روند بهبودی و بهبود سریعتر زخم های جراحی بسیار موثر است، بنابراین حتما از میوه ها و سبزیجات تازه برای کمک به بهبود ناحیه جراحی استفاده کنید.

پاکیزگی

نظافت و شستن این قسمت بسیار مهم است، سعی کنید بعد از شستشو ظروف را خشک کنید تا از عفونت قارچی جلوگیری کنید.

ناحیه تناسلی ناحیه حساسی است و باید مراقب خونریزی و باز شدن بخیه های جراحی بود، زیرا این امر می تواند مشکلاتی را برای بیمار به همراه داشته باشد.

بعد از عمل احتمال هماتوم و خونگیری وجود خواهد داشت، البته این امر می تواند برای بیمار مشکلاتی ایجاد کند، اما اگر به توصیه های متخصص زنان و زایمان گوش دهید و توصیه های لازم را قبل و بعد از آن رعایت کنید، این احتمال کاهش می یابد. می توانید آن را کاهش دهید و از نتایج عالی آن بهره مند شوید.

جراحی لابیاپلاستی بافت اضافی لب را قطع می کند. اندازه بزرگ حلقه می تواند باعث ناراحتی و تحریک بدنی در حین ورزش، فعالیت های بدنی و آمیزش جنسی شود. لاباپلاستی ممکن است برای بهبود سلامت و رفاه ضروری باشد، زیرا بافت اضافی می تواند منجر به عفونت شود. لابیا مینور ممکن است حاوی باکتری باشد که می تواند باعث عفونت ادراری شود. این لبه اضافی ظاهری ناخوشایند و نامتقارن برای اندام تناسلی شما ایجاد می کند که لابیاپلاستی زیبایی این ناحیه را به شما می بخشد.


روند بهبودی پس از جراحی لابیاپلاستی چگونه است؟

جراحی لب معمولا با بیهوشی عمومی انجام می شود. از آنجایی که از دستگاه های حل کننده استفاده می شود، نیازی به برداشتن بخیه یا پانسمان بعد از عمل نیست.

محل عمل در عرض یک هفته بهبود می یابد، پس از 3-4 هفته می توان به بهبودی کامل دست یافت و بیمار می تواند زندگی جنسی خود را از سر بگیرد. برای مشکلات مادرزادی واژن نیز می توان از جراحی کوچک کردن لب استفاده کرد. لابیاپلاستی با لیزر به هیچ وجه به پرده بکارت آسیب نمی رساند.

آزمایشگاه های لیزر نمی توانند از بارداری جلوگیری کنند و تاثیر منفی بر آن ندارند. و باعث از بین رفتن حس نمی شود و ارگانیسم را مشکل نمی کند. بعد از جراحی لابیاپلاستی با لیزر هیچ تاثیر منفی بر زندگی شما نخواهد داشت.

اطلاعات بیشتر: https://payju.ir/content/لابیاپلاستی-شیراز-و-دکتر-جوانسازی-واژن-در-شیرا